Naked And Afraid: Solo
A Risky Decision
Två nya överlevnadsexperter börjar sin 21-dagars soloutmaning. Terra fattar ett riskabelt beslut, medan Jamie försöker komma över sin besvikelse i Peru.
Shanika och James börjar sin 21-dagars soloutmaning. Plågad av insekter överväger Terra att gå tillbaka för att hämta braständaren.
Jamie är orolig för att han kan ha fått en parasit i urinblåsan, Fernando ändrar jaktstrategi och James stöter på aggressiva flodhästar vid sin nya vattenkälla.
Cheeny förföljer ytterligare en gigantisk havskatt. Under tiden överväldigas Kaila av en lansorm och Fernando brottas med sina egna tvivel.
Svårigheterna fortsätter när en smärtsam skada äventyrar Shanikas utmaning. Samtidigt ger Fernandos envishet honom en enorm seger.