Naked And Afraid
Terror in Tanzania
Två överlevare, EJ Snyder och Kellie Nightlinger, sätter sina färdigheter på prov: att överleva i Afrikas Serengeti i 21 dagar - utan mat, vatten och kläder.
Jonathan och Alison är strandsatta på en ö i Maldiverna. Solsting och svält hotar deras existens när de försöker klara sig igenom 21 dagar nakna och rädda.
Clint och Laura tillbringar 21 dagar på en panamansk ö. Paret måste använda all sin skicklighet för att överleva besvärliga sandflugor och hotet från ormar.