Naked and Afraid: Brazil
För första gången står tio brasilianare inför den mest extrema utmaningen i världen. I par om en kvinna och en man måste de överleva 21 dagar på en karg och het colombiansk savann, bebodd av pumor, jaguarer, alligatorer och anakondor.
The Psychological Challenge
De tävlande börjar känna av effekterna av undernäring efter fyra dagar på savannen.
Kraftiga stormar utsätter överlevnadsexperternas färdigheter för det ultimata testet när det gäller skydd och extrema situationer.