Biancas Imperium
Meet Bianca Ingrosso, successful influencer and entrepreneur, when she and her team are building her business and make up-label.
In 2020 an investor buys half of Bianca Ingrossos make up-label Caia Cosmetics. The balance between passion an business in the company starts shifting.
The new office makes Bianca feel proud and Vanessa makes progress. The Christmas calendar is released and Caia gets an important award. But everything is not well.
The setbacks influence Bianca more deeply than she could have imagined. She must use her drive to turn everything around and be able to move forward.