After an accidental kiss, He Bu Zui (Song Yi Ren) gains wine critic Lu Wei Xun's (Gong Jun) extraordinary tasting abilities, while he loses his sense of taste completely. As they struggle to navigate this strange predicament, the unlikely pair begins to depend on each other and develop romantic feelings. Bu Zui attempts to help Wei Zun maintain his professional reputation while softening his cold exterior. Their journey becomes a delicate balance of professional survival and unexpected emotional connection. This is a 2019 Chinese romantic comedy series produced by Yan Jie.