My Marvellous Fable
Wang Pu Tao (Fei), an impulsive best-selling author, repeatedly delays submitting her new manuscript to her publisher. Feng Tian Lan (Wei Zhe Ming), an aspiring editor, is tasked with convincing her to deliver the novel, his entire career hanging in the balance. As he navigates Wang Pu Tao's capricious demands, an unexpected dynamic develops between them, blurring the lines between professional obligation and potential romance. Their interactions become a delicate dance of wit, challenge, and growing attraction. This is a 2023 Chinese drama series directed by Li Yu Xi.