INUYASHIKI LAST HERO
Ichiro Inuyashiki var en tråkig kontorsarbetare som levde ett liv skydd av familj och medarbetare. En natt kraschar ett UFO in i honom, och hans kropp återuppbyggdes i form av en kraftfull robot. En gymnasieelev som heter Hiro Shishigami var också inblandad i samma olycka och han börjar använda sig av sina nya krafter för att förverkliga sina mörkaste impulser. Är människans natur god eller ond?