Iron Ladies
To the outside world, everything in their lives is going well for them. But three professional women in their 30s try to find their own personal happiness outside of their successful careers. Zhou Kai Ting (Aviis Zhong) is the youngest vice president of sales for the online shopping mall, Ai U Web. She turns to Su Can (Ben Wu), a café barista, to resolve a work crisis and helps him discover a talent he didn’t know he had. Ma Li Sha (Ada Pa), Ai U Web’s General Manager, has raised an 18-year-old son on her own and is jaded by love. On the other hand, Wang Qing Qing (Zhu Zhi Ying) has always had everything in life go her way. Can the three women deal with their respective relationship woes, marriage issues and family problems as well as they do their jobs? “Iron Ladies” is a 2018 Taiwanese drama series.
A young stranger helps Zhou Kaiting and her team save the day when a mishap almost ruins their big event.
Ma Lisa is shocked when she sees Zhou Kaiting's fiance with another woman; Su Can's makeup video goes viral.
Su Can decides to join the Love U Shop and take the make-up artist training; Ma Lisa and Zhou Kai Ting give Su Can a makeover.
Su Can takes a risky step to stop Zhou Kaiting from finding out the truth about Gao Zeshan; Ma Lisha gets into an argument with David.
Zhou Kaiting confronts Ma Lisha when she realises Lisha hid the truth about Gao Zeshan from her; Wang Qingqing visits a shaman to seek advice for her relationship.
When Gao Zeshan begs Zhou Kaiting to forgive him, she decides to give their relationship another chance.