Jag borde varit död
Tre äventyrare söker efter en bortglömd indianby mitt inne i Amazonas djungel. Snart leder guiden dem rakt in i faran och nu måste offer göras för att de ska kunna överleva.
En naturvårdare kraschar med sitt plan mitt i Afrikas vildmark. Svårt skadad, omgiven av faror och långt ifrån civilisationen måste han på något sätt få hjälp - eller dö.