Jamie: Fast & Simple
Jamie gör en hel panna med rostade grönsaker och camembert. Han gör en krämig kyckling- och gräslökpaj och serverar sin enkla gröna chilisalsa med smörstekta räkor.
Jamie gör en snabb pepparpasta, krispig kyckling och oxbringa - allt tillagat på några minuter. Han avrundar det hela med en snabb och enkel jordgubbs- och balsamicotårta.