Jamie Johnson
Jamie Johnson drömmer om att bli fotbollsproffs - och han har onekligen talang. Nu ska han bara lyckas med sitt humör - han är ju inte den enda som drömmer. Som tur är har han sina nya bästa vänner Jack och Boggie vid sin sida.