Jane överväger att fatta ett livsförändrande beslut om hennes och Michaels relation. Alba, som är besviken på Xos hantering av Rogelio, tar saken i egna händer för att hindra honom från att träffa Jane.
Förutom att vara överväldigad av all bröllopsplanering börjar Jane känna sig skyldig till sina framväxande känslor för Rafael och bestämmer sig för att berätta för Michael.