Jane
Blivande miljöaktivisten Jane är en nioåring som försöker rädda utrotningshotade djur. Med hjälp av sin mäktiga fantasi tar Jane med sina bästa vänner David och schimpansen Greybeard på storslagna äventyr för att hjälpa till att skydda djur över hela världen.