Jerrod Carmichael: Reality Show
En svart humordokumentärserie som skildrar komikern Jerrod Carmichaels tumultartade jakt på kärlek, sex och sanningen.
Emmys
När Jerrods experiment i radikal ärlighet inleds ställer han sin förälskelse mot väggen, undviker sin mamma och letar febrilt dejt till Emmygalan.
När Jerrod blir förälskad i sin nya pojkvän inser han att han har svårt för trohet.
När Jerrods barndomsbästis Jessica flyttar in för att försöka lyckas i New York kämpar han med att gottgöra henne för alla år han varit en usel vän.
Jerrod försöker klumpigt och gripande försonas med sin pappa genom att ha vartenda jobbigt samtal under en fyradagars roadtrip.
Jerrod uppmanar sin kompis Jamar Neighbors att göra upp med sina barndomstrauman på scen.