Jessicas stora lilla värld
Kvällsrutinen
Jessica vill vara ett stort barn och göra sig i ordning inför läggdags på egen hand, men hon har svårt att minnas kvällsrutinen.
Jessica går till de stora barnens lekplats för första gången, och blir vän med Stanleigh.
När Jessica hjälper Duane i mataffären hittar hon en ny vän och vill hellre leka än att handla mat.
När Jessica inte lyckas få en leksak att fungera, hittar hon nya sätt att leka med den.
Jessica öppnar en restaurang med vännen Stanleigh, men kommer deras kunder att bli nöjda?