Konsttjuvarna
Frankfurt
Frankfurt 1994. Två verk av den brittiska konstnären William Turner försvinner spårlöst. Konstverken var utlånade av Tate-galleriet i London och en intensiv katt- och råttalek genom Europa leder polisen djupt ner i Belgrads undre värld.