Kung Fu Panda
Skorpionens bett
När Tigrinnan blir sjuk är det är upp till Po och apan att finna det enda kända botemedlet.
Po upptäcker en ovanlig, hemlig rörelse som orsakar tillfällig minnesförlust, men han tar det lite för långt.