Lailaland
Follow Laila Bagge, who shares more of her private life than ever before, and her son Liam, whose life revolves around studies, martial arts, family and friends.
Today getting to step straight into a combined housewarming and birthday party at Laila's home in Lidingö with friends, family and colleagues. getting to follow Laila Bagge, who dares to share her private life more than ever before.
Today it is finally time for Laila and her siblings' annual tradition - to cook and eat so called body cakes together. This year, Korosh is also taking part and getting to taste a body cake for the first time ever in his life.
It's time for filming in Lailaland, and Liam is the one that takes over the show completely. Once home again, Laila tries to start another new renovation project - this time it will be in Liam's part of the house.
Laila will tell us about her upbringing and about how her career once started. From Motown in the USA as an artist, then it was time to become a manager and then - discover the Swedish shooting star Zara Larsson.