Lastbilschaufförer på småvägar
Dale och hans femårige son har problem på en snöig motorväg, Angela kämpar när hon kallas in för att forsla bort ett terrängfordon, och Craigs leverans går fel när en viktig låda försvinner.
Dale måste konfrontera sitt förflutna i ett desperat försök att hålla igång sin misslyckade verksamhet. Dave är fast med en tung last, Craig behöver låna sin flickväns lastbil för ett oljigt jobb.