Life of Kai
Ride shotgun with Kai Lenny as he redefines what's possible in the world's biggest waves, chasing his dreams.
Aloha Mr Lenny
Kai Lenny takes to the next level with one goal in mind: being the best big wave rider in the world.
Kai Lenny competes against the world's best big wave surfers in the WSL Big Wave World Tour event in Maui.
Kai Lenny travels to the village of Nazaré, Portugal, to train with big wave charger Lucas "Chumbo" Chianca.
Kai heads to Portugal for a historic Nazaré swell and is in the midst of an epic showcase.