Love, Honor, Betray
En chockerande hemlighet avslöjar en skrämmande sanning som driver Butch Halley och hans familj till avgrundens rand.
Framtiden ser ljus ut för Donna Andersen och James Montgomery, tills Donna gör en upptäckt som förvandlar hennes äktenskap till en levande mardröm.