Fatal Vows
Skilsmässor kan ta fram det sämsta i folk och ibland få dem att göra hemska och chockerande saker som de aldrig trodde att de skulle kunna göra - inklusive mörda. Skilsmässa är ett fascinerande mysterium.
NÄr Nancy Lyon avlider på sjukhus under mystiska omständigheter misstänker man hennes make Richard. Men snart avslöjas andra misstänkte. Kan det ha varit hennes bror? Tog Nancy sitt eget liv eller försökte hon sätta dit sin egen make?
Kort efter att John Pitman och Tracey Richter har gift sig fruktar John för sitt liv. Familjens husdjur försvinner, Tracey drar vapen och en privatdetektiv hävdar att Tracey är ute efter honom. En granne dör och Tracey skyller på John.
Många är avundsjuka på Donna och Gulam Moonda. Hon är en söt helylletjej. Han är en rik omtyckt läkare som är mer än två decennier äldre än han.