Murder Comes to Town
Rumor Has It
Det bor knappt 70 personer i Webster Plantation, och när två av dem hittas mördade i sitt hem grips resten av invånarna av panik.
Kelly Eckart försvinner spårlöst när hon har jobbat klart för dagen. Några timmar senare hittas hennes bil, men Kelly är som bortblåst.
När såväl det gamla paret Charles och Grace Lewis som deras bil försvinner från familjegården, så förstår barnen att något hemsk måste ha hänt.