Nightmare Next Door
Karin Strom hittas strypt till döds i sitt hem i North Salt Lake. Utredarna har inte tillräckligt med bevis mot personen som misstänkts för att fälla denne. Det kommer att dröja 26 år innan fallet blir löst, och lösningen och den riktiga mördaren, förvånar alla.
Ann Branson återfanns knivskuren och ihjälslagen i sitt hem i Kentucky. Bevisen från mordplatsen var få tills hennes kontoutdrag gav ett genombrott.