Love it or List it Australien
När Kieran och Riley var nygifta köpte de en trerummare med uteplats i trendiga Paddington, en förort till Sidney. Nu har Riley börjat fundera på framtiden och vill ses sig om efter ett mer familjevänligt hem. Kieran tycker att huset är perfekt!