Luxe Listings Sydney
Luxe Listings Sydney följer fyra elitmäklare när de förhandlar fram miljondollaraffärer i en av världens hårdaste fastighetsmarknader – Sydney, Australien. Pengar sover aldrig för dessa högpresterande mäklare, som inte ryggar för något för att ge sina klienter bästa resultat.
Affärerna går först
Gavins auktion skapar osäkerhet, medan han ger sitt team en ny utmaning. En ny kund ringer Simon från utlandet, och Simon och Tammy tar en rundtur i ett elegant renoveringsprojekt som överträffar deras vildaste förväntningar. Samtidigt försöker D’Leanne få uppdraget att sälja en av Bellevue Hills första herrgårdar som tidigare mäklare har misslyckats med att sälja.
Simon och en klient får en privat visning av ett överraskande hus och försöker köpa det. D'Leanne tar med sig sin nya praktikant på ett knepigt uppdragsmöte där insatserna är höga. Hon går också med Tammy på yoga på stranden för att diskutera Tammys framtid på Cohen Handler. Gavin klämmer in lite utbildning med sina nya rekryter och har nyheter åt ägaren av Bondi-lägenheten.
Ett budkrig håller Simon och hans klient på helspänn under en snabb auktion. Spänningar skapas mellan Gavin och en av hans anställda under en födelsedagsfest i Palm Beach. D'Leanne testar sin praktikant vid en ny visning och Simon visar en krävande ny klient ett hus vid vattnet i Mosman.
Simon ordnar en överraskningsfest och avslöjar nya djärva planer för sin verksamhet, och Tammy står inför ett tufft beslut. D'Leanne har nyheter åt sin praktikant, medan Gavin delar några oväntade nyheter med resten av sitt team.