Madagascar: Liten och vild
Lejonet Alex, zebran Marty, flodhästen Gloria och giraffen Melman växer upp i ett räddningshabitat på Central Park Zoo.
När glada sjölejon lockar bort publiken från hans show börjar Alex bete sig som dem.