Månskenssagor
Följ med när Albert, Adelina och sköldpaddan Sköldis dyker ner i sagor som handlar om pirater, kungligheter och sjöjungfrur.
Ekollonpiraterna
Det här är sagan om piraterna och det gyllene ekollonet. Sagans sensmoral är att det inte alltid är det som glittrar mest som betyder mest.