Married to a Psychopath
Married to a Psychopath berättar den sanna historien om kriminalkommissarie Charles Henrys största bedrift. Henrys karriär var lång och framgångsrik, men hans allra största bragd som polis var att han lyckades gripa Malcolm Webster.