Memphis to the Mountain
Avslöjande
Högt över Nevadas öken tillsammans med Alex Honnold kämpar teamet mot rädsla och motgångar, medan en tragedi i Memphis tvingar fram ett avgörande beslut.
Teamet beger sig mot Mount Kenya, men kriser både hemma och på berget gör att en klättrare lämnar gruppen, en annan står på gränsen till kollaps och allas gränser testas.