Mobius
Homicide detective Ding Qi (Bai Jing Ting) accidentally gains a strange ability: under specific circumstances, he can turn back time to the start of the day up to five times. Ding Qi utilizes his new power to solve difficult cases by traveling back in time to gather evidence, then putting all the pieces together on his fifth loop. However, when Ding Qi receives an ominous warning from a suspect nicknamed "Squid," he starts to wonder if others have also gained the ability to time travel. Ding Qi's investigations lead him to a genetic research group where several executives have recently died, raising even more questions. Alongside researcher An Lan (Janice Man), Ding Qi commits to uncovering the truth behind these deaths – even if it means making the ultimate sacrifice. This drama was adapted from the novel "Ni Shi Zhen Cha Zu" (Time-Reversal Investigation Unit) by Zhang Xiao Mao.
Detective Ding Qi uses his ability to loop through time to try to prevent a violent bank robbery that he's already attempted to stop before.
After a scientist's unusual death, Ding Qi goes undercover to investigate but finds a world of corporate secrecy crowded with suspects.
Ding Qi and his team scramble to protect Mo Yuanzhi, who insists on attending three high-profile events all packed into a single day.
At the start of the new loop, Ding Qi races to protect Mo Yuanzhi while uncovering betrayals and secret alliances within Moma BioGroup.
Ding Qi finds unexpected changes to An Lan's schedule, strange messages from a mysterious investor, and a possible motive behind the loop day's events.