Mordoffrens revansch
Ett omfattande polispådrag dras igång när en nygift kvinna försvinner från sin lägenhet i New Jersey. Hennes familj är mitt i sitt livs mardröm och det blir inte bättre när de får veta att ytterligare en kvinna är försvunnen.