Murdered By Morning
Under en kall vinter i Minneapolis blir en utekväll med goda vänner till mardröm när en av dem försvinner. Efter några dagar hittas en människokropp, och polisen följer ett iskallt spår för att hitta mördaren innan nätterna skördar fler offer.
Efter en teatergrupps fest i Wisconsin upptäcker en mor det otänkbara. Plötsligt är en sammansvetsad grupp vänner misstänkta för mord. Polisen arbetar snabbt för att lösa mysteriet, och en ny attack kan leda dem till mördaren.
I Hamburg i New York ställs de anställda i den lokala Toys-R-Us-butiken inför det ofattbara när en av dem brutalt mördas under vad som ser ut som ett normalt nattskift. Plötsligt är alla kollegor misstänkta, men låtsas någon av dem vara mördaren?
En stökig kväll på en pub i Chicago blir dödlig när gryningen avslöjar en lemlästad kropp. Polisen korsar delstatsgränser när de försöker spåra mördaren, men det krävs ett oväntat telefonsamtal och ett brutalt förräderi innan fallet är löst.