Mordutredningen: Liverpool
Ashley Dale och nioåriga Olivia Pratt-Korbel skjuts ihjäl i sina hem, offer för rivaliserande gäng i Liverpool. Kan polisen ställa mördarna inför rätta? Följ med som en fluga på väggen under polisens intensiva utredning.
Ashley Dale och nioåriga Olivia Pratt-Korbel skjuts ihjäl i sina hem, offer för rivaliserande gäng i Liverpool. Kan polisen ställa mördarna inför rätta? Följ med som en fluga på väggen under polisens intensiva utredning. Del 1 av 4.
Arresteringar har gjorts i samband med nioåriga Olivias död, men ingen vill prata. Ashley Dales telefon avslöjar hennes pojkväns fejd med en lokal gangsterledare. Del 2 av 4.
När jakten på Ashley Dales mördare närmar sig en lösning hittar polisen ett nyckelvittne till Olivia Pratts dödliga skjutning. Men kan de förmå vittnet att ställa upp? Del 3 av 4.