Mr. Throwback
En olycklig försäljare av samlarobjekt söker upprättelse genom att återförenas med sin barndomskamrat, NBA-stjärnan Stephen Curry.
Charlie World
Danny fortsätter att ljuga tills Stephen erbjuder sig att ordna en överdådig födelsedagsfest för Charlie.
Stephen befinner sig i en svacka och Kimberly ber Danny att hitta den enda personen som kan hjälpa honom.
När välgörenhetsmatchen närmar sig åker Danny och Kimberly till Toronto för en stjärnrekrytering.
Danny vidtar drastiska åtgärder för att skydda sig själv; Kimberly delar med sig av dåliga nyheter för Stephen.
Efter en horribel matchdag lyckas Danny med det omöjliga och får alla på sin sida.