Murder Book
Viskningar från skogen
När utredare som jobbar med kalla fall letar efter en sadistisk mördare som tros ligga bakom tre mord hittar de hans hemliga mordjournal.
En lång väg hem
När en populär high school-student blir våldtagen och mördad kämpar en rad utredare i 30 år för att lösa fallet och se till att mördaren straffas.
En man mördas i sitt hem och mördaren inser inte att en 13-årig flicka ser honom lämna huset. Tre decennier senare löser en erfaren utredare fallet.
En rikstäckande jakt på en mördare som har skjutit två poliser i tjänst får ett chockerande slut 46 år efter brottet.