Timmarna efter mordet
Kanadensisk dokumentärserie om mordutredare och deras arbete i jakten att hitta förövaren. Vad som hänt de senaste 24 timmarna i offrets liv ger ofta avgörande information om motivet och är det första som utredarna börjar med att kartlägga.