Murder Calls
Med hjälp av skrämmande, verkliga ljudupptagningar ifrån nödsamtal tar Murder Calls true crime-berättandet till en ny nivå. I varje avsnitt analyserar utredare innehållet av skakande nödsamtal för att kunna ta reda på sanningen.