Devil In Suburbia
The Old-Fashioned Way
I en liten stad i Florida tar en pastor och hans fru emot en ung kvinna från sin församling. Men när hon försvinner kanske saker och ting inte är som de verkar.
Amina och Sarahs önskan att leva som vanliga amerikanska tonåringar hindras av deras stränga pappa. När de gör uppror leder det till ett explosivt och tragiskt slut.
En familj mördas brutalt i sitt hem i Kentucky. Men när den enda överlevande från attacken redogör för polisen vad som hänt så är det något som inte stämmer.