The Tetris Murders
Falling Pieces
En rysk familj mördas brutalt i ett hem i Silicon Valley, bland dem finns en medutvecklare av videospelet Tetris. Men bristen på bevis förvirrar polisen.
I hopp om att rentvå Vladimir Pokhilko från självmord och från mord på sin fru och son återvänder en utredare till brottsplatsen och gör flera överraskande upptäckter.