NASA's Unexplained Files
År 2005 avbröts astronauten Leroy Chiaos rymdpromenad av förbiflygande starka ljus. Finns det en logisk förklaring eller var det ett okänt fenomen?
En bit av solen tycks ha försvunnit. Och Hubble-teleskopet upptäcker tusentals okända objekt som rusar fram snabbare än ljuset. Är vi övervakade?