Neighbors
Följ grannars kaotiska och komplicerade fejder - och de ytterligheter de går till för att försvara vad som är deras - i den här HBO-serien.
The Farm
I Indiana går Trevers boskap hans granne Darrell på nerverna. Jeans kärlek till herrelösa katter inkräktar på Marices bostad i Philadelphia.
I Florida tvistar Melissa och Victoria om en liten gräsplätt, samtidigt som Johnnys och Andys långvariga fejd leder till anklagelser om förföljelse.
Nasvhillegrannarna Joannes och Stevens vänskap brister bortom räddning. I San Antonio är Jeff fixerad av Alexas höga betongmur.
En årlig halloweentävling i New Jersey gör Otis och Nelson oense. I Simi Valley trappas Rubys och Lindas staketdebacle upp.