Newlyweds: The First Year
Ready Set Wed
Kathryn och John, Tina och Tarz, Blair och Jeff samt Kim och Alaska inleder sina äktenskap. Familjer förenas för ett grekiskt bröllop, och kulturer krockar vid en Bollywood-temasamling.
Blair börjar att planera en ceremoni. Kim vill absolut inte bo i Alaskas ungkarlslya. Tina och Tarz skaffar matchande tatueringar. Kathtyn känner sig uttråkad som husfru.
Be Mine
Kathryn och Tina får reda på resultatet av sina graviditetstest. Blair och Jeff grälar. Kim vänder sig till sin far för råd om kompromisser.
John överväger att låta Kathryn ta över hans nyinköpta solariumverksamhet. Alaska sätter ner foten. Tina stör sig på Tarz.
Blair och Jeff har intimitetsproblem. John börjar att känna sig oattraherad av Kathryn. Tina försöker sig på en sexig dans för Tarz som dock framkallar fel reaktion.