Family Karma
"Family Karma" ger en inblick i det spännande livet för en grupp på sju unga indisk-amerikanska vänner som bor i Miami.
Kul med familjen i Flannel
Vishal gör det han är bäst på - sopar allt smuts om hans familj under mattan. Det gillar inte Anisha som vänder sig till sin nära vän Bali för att få lite raka besked.
Efter att ha erkänt sina känslor för en skeptisk Monica hoppas Brian kunna göra sig av med sin playboy-stämpel och bevisa att de kan vara mer än bara vänner.
Diwali må vara en tid för förlåtelse, men vissa personer missade memot. När ett gräl mellan Vishal, Amrit och Bali bryter ut under det årliga firandet i Fire Tower splittras kompisgänget.
Efter fyrverkerierna i Diwali hoppas Vishal kunna reparera sin vänskap med Anisha på Balis Not-so-Friendsgiving.
Det bär av till Key West för en helg med kul, sol ... och inga föräldrar. Medan alfahannarna Brian och Shaan bråkar, testar Monica Anishas tålamod med sin image som "duktig flicka".