Niki Today Tonight
Niki Today Tonight är OUTtv:s senaste kvällsprogram och säns lajv från baren Eagle i Amsterdam. Varje fredagkväll tar Niki och hennes musikaliske kumpan Dirk emot kändisar och nykomplingar från hbtq-världen, som delar med sej av sina historier. Lajvmusik, intressanta ämnen och urroliga stunder med den enastående Niki Today.