Coming Out
Ett Montréal-umgänges livliga liv, kärlekar och sorger undersöks när dom undersöker det som kallas olikhet. Det kan vara marigt att hantera ett modernt förhållande. Ensamstående? Ihop? Gift? Skiljd? Öppet eller monogamt förhållande? Svaret blir oftast: det är komplicerat.