Ninja Kamui
Yamaji tar upp frågor som rör Higans överlevnad. Under tiden slår sig Mike samman med Higan och Emma för att på egen hand utreda AUZA.
Mike spårar upp Jason, en tidigare anställd vid AUZA. Den mystiske välgöraren berättar för Higan om en alternativ väg in till AUZA City.
Aska räddar Higan från en säker död och hennes verkliga identitet avslöjas. Under tiden blir Mike varse att han är efterlyst av sin egen byrå - FBI.