No Activity
Two policemen waiting for the mission that will make them heroes. Two criminals waiting for the crime of their lives. Two inspectors waiting to get involved in the action. The night-time comedy that everyone’s been waiting for!
Abra Cadaver
Naiara, the new switchboard operator, is trying to adapt to the strict Olivares when she receives a worrying message from agent Alonso. The boss’s annoying nephew arrives to put things in order.
Alonso and Campillo try to get a difficult witness to cooperate. Meanwhile, Bony and Yasmina clean up the crime scene. At the police station, Olivares makes sure that his teenage son doesn’t get his own way.
A new colleague enjoys winding up Alonso. Campillo has to explain a shoot out to a disinterested psychologist. Yasmina and Bony are getting tired of the criminal world.