No Man Left Behind
The Real Black Hawk Down
Ett vågat uppdrag i Mogadishu, Somalia, går fruktansvärt fel. Två amerikanska Black Hawk-helikoptrar skjuts ned och besättningen dödades eller tillfångatogs.
Colombia Vice
Två DEA-agenter som bekämpar drogkriget i Colombia befinner sig i en dödlig kamp om överlevnad när de kidnappas av hänsynslösa narkotikasmugglare.
Tillbakapressade under hård beskjutning, efter ett försök att ge sig in i en ogenomtränglig afghansk fästning, måste en trupp av sårade Green Berets kämpa sig nedför ett berg för att överleva.