Oddbods
Fuse, Newt, Bubbles, Pogo, Slick, Jeff och Zee är Oddbods. De gör alltid olika hyss med - men framför allt mot varandra.
Newt bestämmer sig för att Zee är i behov av välbehövlig konditionsträning. Ju mer Newt antar rollen som personlig tränare desto mer desperat blir Zee att undkomma hennes allseende öga.